onsdag 11. juli 2012

Strikk

Det har blitt litt små strikk nå i det siste.slik som kluter,pulsvanter og så ble jeg jo bestemor på Fredag den 6 juli til ei lita frøken,så har strikket et hentesett for en stund siden som jeg nå pyntet litt på.Syns det gjorde seg på hvitt med litt lilla farge.





Disse pulsvantene er ganske lette og strikke og ganske fine med med snøring oppå,det pynter ganske mye opp også.Skal sommeren fortsette slik den er nå så er snart så vi kan bruke de.He,he.
Ganske så morsomt.









Her er hentesettet med pynt på,gjorde seg det.Hun var så fin i det ,men litt stort da.Om ikke så lenge så passer det nok.Det er bukse til og som jeg heklet lilla på oppbretten ,men den ble ikke med på bilde.






Snart så jeg må tenke på og strikke noe til høst og vinter,har allerede en bestilling på fana kofte til barnebarnet på 3 år en jente det og.Greit når det ikke er så store greiene ,da er det bare gøy.

Det var mitt bidrag for denne gangen og håper dere har en fin kveld.


Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar