onsdag 4. juli 2012

Blomster i hagen

PIONER.


Pioner er en av mine favoritter ,så får vise dere noen bilder.Hadde gledet meg til den hvite skulle blomstre men der tørket de to knuppene som kom,så da blir det et helt år til og vente og se.Og en annen plante har gått dukken ,har fått disse brun sneglene i hagen så tror jeg blir gal.Noen som har noen råd for og bli de kvitt så tar jeg i mot det......






NYDELIG DA??????


Denne er ekstra fin syns jeg,er dobbel og to farget og sprer en nydelig duft.
Vet ikke hva den heter.Noen som har en slik????H

Her drev en humle på jakt ,ble ikke så tydelig men dere kan se at det er noe der.Disse blomstene skulle blomstret hele sommeren,,,,,,Men før pionene kommer så har jeg rododendron som blomstret veldig i år.
Koselig med blomster

Nå venter de 4 bente på og komme ut gjøre sitt for natten ,så ha en god natt folkens.



Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar