søndag 19. februar 2012

Hentesett.

                               Her ser dere baby settet som jeg nå har blitt ferdig med.Vet ikke hva som kommer
                               gutt eller jente,så må vente med knapper og eventuelt annen pynt.
                                      Da kommer jeg tilbake når jeg har gjort det om dere orker og se det flere ganger.





















                               Syns luen ble så nusselig med øre klaffer.















Måtte ta baby dukken til vesla i huset slik at dere
skulle få et bedre inntrykk av hvordan der er på.
















Drev også på med og strikke panne bånd .
men ble så ivrig med det baby settet så dette
ble liggende,kommer til og bli ferdig snart .
Håper jeg.



                Det var mitt bidrag for denne gang.

                                                         Klem Mette.

                                                       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar