søndag 6. oktober 2013

Sjø og skog..



Lenge siden jeg har blogget nå ,men fikk slik lyst til og prøve meg litt igjen.Har gjort en del i huset i sommer så da ble det bare slik at jeg ikke orket bloggen.Sliter med vondt i kroppen og to vonde knær så ting går litt tregere kan du si ,men det blir gjort.

Så i dag tok jeg med kamera når vi skulle på tur,,pleier og glemme det,,he he.Er ikke så flink til og ta bilder og stille det inn.Det ble som det ble,,så her kommer det noen bilder.Plutselig fikk jeg øye på et brudepar som sto ute på brygga ble fotografert så tok bilde av de men ble ikke så nærme .












Jeg liker høsten og fargene som er i naturen så det blir nok ut og ta flere bilder før vinteren kommer.


Ha det fint til neste gang vi sees .Klem Mette,

1 kommentar:

  1. Hei Mette!
    For noen nydelige bilder du har tatt!
    Herlige høstfarger...og stilig det med brudeparet:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett