søndag 31. mars 2013

Påske haren .

 Påskeharen kom.

Her sitter det en koselig lubben påskehare som kom til meg påskeaften med et hjemmelaget egg med godis i.Det er koselig.Ellers har vi i huset vært hjemme og gått oss turer i det fine været som vi fremdeles er så heldige og få beholde en stund til ser det ut som.
Vært i akebakken med vesla i huset og det er jo kjempe gøy....vi hadde det gøy vi voksne og,,,,blir ikke for gammel til og leke seg litt.da er det noe riktig galt....


Måtte også prøve meg på en ny lue,en baggy lue med striper...








Tror jammen jeg må få kjøpt meg et slikt hode til og prøve luene på....men tok det som passet best denne gangen og...og det var tørkerull holderen....Nå har jeg noe nytt på strikke pinnene og det er strømper med mønster i grått og hvitt  blir ganske stilige....snart ferdig med den første,,kommer bilde senere....


Ha fortsatt en fin kveld................Klem Mette,


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar