mandag 3. september 2012

Strikk


Fanak ofte til mitt barnebarn.

Ett lett mønster og strikke og så ser man lett at arbeidet vokser og det er gøy.






Her har jeg kommet så langt som til stjernene og tenkte at det skulle bli vanskelig og strikke men den gang ei,veldig lett så det gikk i en fei.

Det som er det er mest jobb med ,er når du begynner og sy og klippe opp og montere armer på.Det går som regel bra men det er en møkka jobb sagt rett ut.He he.


Kommer med bilder når det er gjort.


Her ser dere matten som jeg heklet av et dynetrekk som jeg satt og rev opp,her er den ferdig og måler ca 64 cm i diameter og lurer på om jeg skal lage den litt større og da med svart rundt.




Her ligger den på gulvet og passer bra .


Mitt innlegg for denne gang.Glem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar