søndag 27. mai 2012

Strikk og hekling

Nå kan jeg endelig vise dere putene mine som jeg har blitt ferdig med.Den runde er strikket og den andre heklet.Runde puten er i fritidsgarn og den heklede er i alpakka ,et nydelig garn og jobbe med,




Puten i oldemors ruter har blitt til mens jeg heklet den,så ingen har maken til den.

Det var ei lita snuppe som også ville vise seg frem,så da måtte vi ta et bilde da.

Hun sitter jo så fint på krakken,det er like før sengetid.


Ikke så heldig med dette bilde.Har ikke vert så flink til og blogge i det siste ,men det har vel lett for og bli slik når det er sommer tid og fint ute ,da blir det en del andre ting og gjøre.Skal prøve og skjerpe meg.Har vert i barnedåp i dag og storkoste meg,kjempe god mat.
Og hyggelig og treffe igjen så mye kjentfolk som jeg ikke har sett på en del år.


Da takker jeg for meg og får ønske dere en god natt.Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar