søndag 15. april 2012

            Her står det en ganske værbitt krakk,som har fått stå ute i vær og vind i en del år.
            Har flere ganger vært på nippet til og kaste den ,men i dag er jeg glad for at det ikke
             ble gjort, for den ble bare finere og finere med årene og nå er den slik jeg vil ha den.



                 Her har den fått et saue skinn på seg,syns det passet godt til krakken.
                      Bak kan dere se en rododendron som har vokst seg stor og fin nå,
                       den er hvit og blomstrer med mange store blomster vært år.
                            Så gleder meg til blomstringen i år også.


                                    På krakken står en potte som også kler krakken med sin fine patina den
                                      har fått ,liker den slik.
                                        Har satt knoller av randunkler i den og gleder meg til de kommer opp.
                                          Har ikke hatt slike blomster før,men syns de alltid har vært så fine.





Nå har det vært mye snakk om ute ting,nå har jeg begynt og strikke meg en rund pute.
       Det er ganske gøy og strikke den og ganske så lett,kommer tilbake med mere
           om denne puten når den er ferdig.Gled dere til det.




                          Syns det er så surt ute om dagene så da må jeg ha noe og gjøre ,
                                da går det i strikking som regel.


     Koselig at dere tar dere tid til og stikke innom bloggen min.
                           Klem  Mette.

1 kommentar:

  1. Husk det jeg sa om etiketten da ;))
    Ellers er krakken tipp topp og puta det samme. Har beg strikke en cupcake lue, må gjøre noe annet før jeg hekler ferdig ermene på Liana sin genser.

    SvarSlett