torsdag 29. mars 2012

Våren er her

                             
                                       

                                 


  Det spirer og gror i hagen.koselig på denne tiden av året.
   Men det er ikke den samme varmen som vi hadde for
   noen dager siden,er heller mere normal temperatur nå ,
   men håper det ikke kommer mere sne.






Her ser dere sne klokker og de blå
blomstene er jeg ikke helt sikker på hvordan skrives ,så det skal jeg ikke begi meg ut på.








De to bente koser seg også ute i sola.Hunden sitter og myser mot sola,så ikke så heldig med dette bilde.Det er en blanding av labrador og rottis.
Veldig heldig blanding.
Pus er en skogs katt på ca 6 kg.



 Rabarbraen er også i full sving.Den gror villig vært år.Det smaker veldig godt
 med kald rabarbra suppe om sommeren,og lage pai .
 Husker veldig godt når jeg var liten at da skulle vi
 spise rabarbra og dyppe den i sukker,surt som bare det.
 Var ikke veldig godt

                   
                       Dette var mitt bidrag for denne gang.Håper arbeids lysten kommer
                       og trenger seg på snart,skulle ha laget noen hyller og sitte
                        benker og malt litt.

                                                  Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar