torsdag 23. februar 2012

Strikkekjole

Dere husker sikkert at jeg for en stund siden la ut bilder av garn jeg hadde kjøpt .
Jeg skrev ikke hva det skulle bli,men nå er den snart ferdig,så da er det ikke så hemmelig lengre .
Men så har det seg slik at jeg mangler litt garn,så jeg ble ikke helt ferdig i kveld.
Da må jeg av gårde og kjøpe mere garn i morgen.
Dette er overdelen

Og bilde her er av under delen.










Her ser dere hele stakken.Syns bilde ble litt rart,men dere ser jo hva det er.Kalles en boble kjole,og du kan også bruke den som en tunika om du har lyst til det.











Jeg falt for denne boble kjolen.Har tenkt at jeg skal
strikke et hjerte og ha på.Tror det blir ganske søtt.
Blir det hjerte på kjolen kommer det bilder av det.











    Har fått en bestilling på baby sett så det blir neste prosjekt.                    

                                 Ha en fin kveld videre .       Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar