mandag 21. november 2011

Kongeler



div>


I dag har jeg hvert på jakt,hadde også hund med,
men den var ikke til mye hjelp til det jeg var på
jakt etter.Kjente meg nesten ikke igjen når jeg nærmet meg
stedet.Der hadde de bygget og hugget ned en del,
så måtte bare prøve og gå den retningen jeg mente det var,
og det var jammen riktig.Men trærne var ikke der,
Så mye nåler som lå på bakken ,da nærmet jeg meg målet.Var nemlig på jakt etter lerketreet som sto der før,jeg fant en del grener,
og håpet bare at det skulle være kongler på ,
det var noen ,men veldig våte og ikke så fine og se på.
Når jeg kom hjem la jeg de på et stekebrett ,
og satte på varmluften på komfyren
og puttet de inn,de ble ganske fine etter 
en tur i ovn.Så nå er julen reddet ,skal brukes til 
dekorasjon.
Dagens prosjekt.


Klem Mette.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar