lørdag 23. mars 2013

Hekling.Trekk

 Trekk til Norgesglass.

 Syns det er så koselig med heklede trekk til glass og ,som sagt så gjort på noen timer mens jeg så på idol.Ble veldig koselig med lys i den.Bak står fatet jeg kjøpte fra Perfect Home .



Her står lysglasset ved siden av magnolia kvistene som jeg kjøpte,begynner og springe ut.De er så skjønne.


Her noe helt annet,det er jo påske og da måtte jeg bare ha dette rede med to fugler og egg,er så fine og ser nesten ut som de er ekte.Er ikke så veldig glad i det helt gule så da ble det disse.






Ble på skrå dette bilde men folkens da må dere bare vri litt på hodet.He he.Trim.(ler)



Da må jeg få ønske alle en riktig God Påske og nyt det fine været vi har her på østlandet.



Klem Mette.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar