lørdag 16. februar 2013


Da stikker jeg innom en liten tur igjen og jeg som lovet og være flinkere til og komme med innlegg .Det har ikke gått så bra.Har blitt et tiltak ,og har fått ny pc og er ikke helt venn med den enda..

 Her ser dere en lys lykt som var en julegave ,den ble jeg glad for,og der tennes det lys hver eneste kveld.


En kjempefin kaffemaskin som også brukes mye,jeg må bare fortelle dere at jeg har aldri likt kaffe,men så begynte jeg og smake på is kaffe og det er min favoritt drikke nå ,og noe som heter CHAI TEA LATTE.
Så da har jeg også blitt kaffe kjerring .......he he.



Nå får jeg strikke litt igjen ,får stadig nye oppdrag så fingrene får da sin trening det er verre med meg....(ler he he).Blir bedre når våren kommer ,da er det enklere og ut og gå...godt vi har noe og skylde på...........Da får dere ha en riktig god helg folkens og kos dere.


Klem fra Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar