søndag 2. desember 2012

Pyntet til advent.

 Advent.............Ble en del annerledes advent stake i år.Fikk denne ideen om og hekle trekk til glass og sagt så gjort.Ble greit nok syns jeg.Koselig når det første glasset ble tent i kveld.Jeg tenner ganske mange lys på denne tiden av året så ingen krok er mørk.




Her ser du det på første glasset ,pyntet med sløyfe bond og tall.



Så var jeg en liten tur innom en interiør butikk her jeg bor og kom over disse herlige krusene som bare måtte bli med hjem.


Her er den andre koppen ,like nydelig den og.




Og selvfølgelig måtte de vaskes og prøves og da ble det varm kakao og det smakte .for ute er det kaldt minus 12 hos meg nå.Fyrer og fyrer og syns ikke jeg det blir varmt nok.Her


Fant også noen stilige skøyter som skal brukes til pynt et eller annet sted,ikke bestemt enda men det kommer jeg tilbake til.Bilde lyver litt på str,virke veldig store på bilde.Tror jeg skal ha meg en matbit og så sette meg godt tilrette og strikke litt ,og slappe av.



Dette var hva jeg hadde på hjertet for denne gang......ha en fin kveld videre .
..........................Klem Mette.

1 kommentar:

  1. Sånne krus ønsker jeg meg også - og tallerkner om det finnes...hint, hint.... :))
    Ellers fine advents glass, greit med en forandring :)
    vi snakkes til uken....kos og klem :)

    SvarSlett