tirsdag 11. desember 2012

Jul.


 Så er julen rett rundt hjørne atter en gang,og med det så hører litt pynting til både ute og inne.Nå er det ute pynting ved inngangspartiet dere får se.Koselig med korn nek ved døren,og har till og med hatt besøk av fugler der.
Og et fint lite rødt hjerte på det andre.








Et lite koselig vinter grønt tre fikk sin plass i en koke dunk i sink.Den dunken er etter min mor så det er ekstra koselig.En liten sopelime står der og venter på små føtter som trenger og koste av litt snø.
En nydelig rød potte med erika som står på min hjemme snekrede kasse.




Min lille engel som trofast sitter i kassen sin har fått en is lykt som jeg har laget og pyntet med kongler og grener frosset fast i isen.Håper kulda holder seg så jeg beholder lykta mi like fin.


Da var dette mitt for denne gang og vi sees snart igjen.


klem og gode juleforberedelser fra meg til dere alle der ute som er innom min blogg.


1 kommentar:

  1. Så koselig Mette :)
    Endelig så var det innlegg fra deg igjen,
    håper det ikke er lenge til neste gang :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett