tirsdag 18. september 2012

Strikk


Hei igjen folkens.Nå har jeg atter en ny pute og vise dere.Har strikket to og heklet en.Den siste er en flette pute i hvitt.Syns det er litt fint jeg med det man lager selv.

Har også i tankene og sy meg noen som jeg kan sette stryke merker på.





Tar seg bra ut her i den lys grå sofaen .Det er ganske så artig og strikke fletter.Mange fine fletter er det også.



Her er den på nærmere hold så da ser dere flettene bedre .Har strikket en klaff som jeg bretter opp bak og skal sette i knapp.


Og til slutt vil jeg vise dere en liten dame som er laget i cernitt .Var på et kurs og der ble hun til.
Ganske så artig og lage,og enda artigere ble det når du skulle male øyne og ikke ble fornøyd,enten ble det ene for stort og det andre for lite.Men her ser de ganske så like,ble fornøyd til slutt da.
























Måtte også få et sjal på seg ,og et strikketøy i hendene.En liten teskje kjerring dette .He he.

D a sees vi snart igjen.......Klem Mette.









2 kommentarer:

  1. Du er kjempe flink kjære Kusine. Og det er helt sant at det er mye finere med det man har laget selv. Stå på. :)

    SvarSlett
  2. Hei hei:) Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Kjempekoselig og kreativ blogg du har, så nå fikk jeg lagt deg på linklista
    mi:)
    Nydelige puter!! Og herlig dame:) du er så flink så flink!
    Ha en fin fin uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett