tirsdag 6. mai 2014



Hei og Hå.    




Da stikker jeg liten tur innom ...Jeg vet ikke hvordan det har blitt,men syns det er et ork og sette meg ned og blogge..lettere og ta til strikketøyet og strikke for det er jo noe jeg gjør hele tiden og ikke så mye hokus pokus..Det er så mye jeg har i tankene som jeg har lyst til og gjøre..men blir bare med tanken..Men en dag må jeg ta meg selv i nakken og sette i gang.Skal både male og liste ferdig ..og noen små ting til..Men i dag regner det ute og det er kjedelig..men vi trengte dette regnet ,var veldig tørt i skog og mark.

Her er det bilde av gamle pusen min..har de ugle øynene..
Han er bort i 12 år nå ,men sprek og leken.





I skrivende stund sitter han ved siden av meg og maler og lurer på hva han kan få gjort av sprell..



Ha en fin regn tung dag folkens..
Klem .



I

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar