torsdag 30. mai 2013

FUGLEHUS

 Det ble jammen noe som måtte bli med hjem i dag og,snart så jeg må bygge på huset......he he.

 Men dette fuglehuset forelsket jeg meg i..så koselig måtte bare ha det.Og dagen før det ble det en kurv,veldig fin til og ha blomster i ,her har jeg krysantemum i den.Bakerst ser dere Dronning Igrid som jeg har klart og overvintre og fått i blomst...litt stolt av meg selv.Og bordet disse tingene står på har jeg også laget selv...









Huset henger i treet og da gjør det seg bedre.Bak et eple tre som står i full bloms..og det kryr av homler og bier i det på dagtid....sitter på verandaen og hører det summer..koselig.

Dette var litt gøy for akurat da jeg knipset så kom katten i fullt firsprang....han ville og bli tatt bilde av.


Brudeslør i rosa er nydelig..måtte og bli med hjem og kassen den står i og.Dette er en staude så håper og få glede av den i noen år..må bare plantes ut i bedet til høsten.

Et bilde av det summende epletreet ..er veldig fint når det står i blomst.Og håper det gir meg litt epler til høsten og.
Det er ikke selve treet som summer da men innsektene som er i det ,,....he he


Da må dere fortsatt ha en fin og fredfylt kveld folkens...plutselig er jeg tilbake...

Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar