fredag 10. februar 2012

Strikkedilla

                                    Hemmelig strikk.




Har kjøpt garn i dag og skal strikke med to tråder,en tykk og en tynn.Det skal bli til mitt barnebarn (jente )som blir 3 år i Juni.
Bare jeg som vet hva det skal bli så snakker ikke mere om dette prosjektet nå.Kommer tilbake med bilder senere.










Her ser dere garnet og fargen er ikke helt så knall som den ble på bilde.
Er en ganske fin farge.

Det er en blanding av ull og bomull så det er veldig godt garn.Gleder meg til og begynne,











Her noen bilder fra et hefte jeg også tok med meg i dag.Utrolig mye fint som kommer for fult nå.
Strikket interiør .















Se bare hva dette kan gjøre.
Du kan enkelt og greit bare ta syltetøy glass
og pynte med slike heklede dingser,legge et T lys i og tenne det.Blir veldig koselig.










Og enda mere kos.nå med strikkede puter og tepper.Varmer godt gjør det også.Løp og kjøp garn og sett i gang damer.




Lykke til.


              Klem  Mette.





















>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar