lørdag 7. januar 2012

Snø


Endelig...når jeg våknet i dag lå det et tynt lag med noe på bakken ..tror det heter snø.
er så lenge siden sist.Så koselig .Håper det blir liggende litt.



Satt opp fugle nek ved inngangen og et på baksiden av huset.Det er noe som hører julen til.
men har enda ikke sett noen fugler der.



På baksiden.Har også et fuglehus i plommetreet og der har det vært aktivitet.Henger opp meiseboller
der .og da får jeg som regel besøk av skjærer og det liker jeg ikke.De spiser jo opp bollene på
et blunk.Da får de heller holde seg til brødet jeg gir de.I






Ikke så mye og rope hurra for ,korn nekene har fått kjørt seg i dette været vi har hatt ,med sterk vind
og regn.Har jo flatet helt ut,så fryser det til og da går det ikke og rette på de,,ja ja da får de henge slik,
så får jeg heller håpe på at det kommer noen sultne gul spurver og forbarmer seg over de.




GOD KVELD I HUS OG HYTTE.              Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar