mandag 23. januar 2012

kort

Det er en stund siden jeg har laget kort,men her om daget fikk jeg plutselig lyst
til og prøve meg igjen,og jeg elsker og lage slike kort som dette..
Får ikke dreisen på og stemple og male.
Og når du ikke får det til da orker jeg ikke prøve mere,men vet jo
at øvelse gjør mester .





















































En liten titt inni kortet.Ser ut som hun er fristet til og kysse frosken.He he.
Er det ikke da hun blir til en prinsesse ,eller er det jeg som husker feil????
















Og dette er på andre siden.Pyntet med litt blonde og en
konvolutt til og putte noen penge lapper i.Det er gøy og pynte,men en blir jo aldri ferdig .
ser stadig vekk noe mere en kan gjøre.


Ha en fortsatt fin mandags kveld.          Klem Mette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar